logo
Контакты

В корзине товаров: У кошику товарів: 0

Каталог товаров Каталог товарів

Гарантійні обов'язки


Термін гарантійного обслуговування кожного товару вказаний в експлуатаційних документах. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон інтернет-магазину «Енко». Перш ніж почати використовувати товар, рекомендуємо вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами і керівництвом по експлуатації.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві.


Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) при наявності правильно заповненого гарантійного талона та документа, що підтверджує оплату товару. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом усього гарантійного терміну рахунок-фактуру і гарантійний талон, що додаються до товару в момент його покупки.

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів», протягом чотирнадцяти днів покупець може обміняти техніку за умови, що товар не був у вживанні, а також збережені товарний вигляд і споживчі властивості, збережена упаковка, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, що входять до склад товару, і не порушена їх упаковка (часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження), збережені пломби, фабричні ярлики, товарні квитанції або накладні (документи, що підтверджують купівлю товару);

Гарантійний термін на товар починаются з дня продажу.
Претензії споживачів, передбачені законодавством про захист прав споживачів, можуть бути подані протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дій третьої сторони, а також впливу стихійних явищ.

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: Упаковка не ушкоджена, товар не має подряпин, відколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.д.


Якщо товар не працює, або працює неправильно, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. 


Гарантія не поширюється на вироби з ушкодженнями, які виникли:

У результаті значних порушень технічних вимог, обумовлених в інструкції з експлуатації (в тому числі в результаті пошкодження серійного номера на товар)
Якщо ремонт виробу був здійснений особою, не уповноваженою виробником або магазином;
В результаті неправильного підключення, а також нестабільності електромережі, які перевищують встановлені українським стандартом норми;
Через значний негативний вплив навколишнього середовища (природних явищ).


Гарантія не поширюється на аксесуари.
Несправне виріб в гарантійний період ремонтується безкоштовно або замінюється на нове. Право на вирішення питання про необхідність їх заміни або ремонту залишається за сервісним центром виробника.

За якість гарантійного ремонту несе відповідальність сервісний центр виробника.

За умови, якщо ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувачу пропонують відповідний акт, на підставі якого покупець самостійно вирішує всі питання заміни або повернення грошей за товар безпосередньо з організацією-продавцем товару.

Комплектація товару і характеристики можуть змінюватися виробником без повідомлення.

(c) 2012-2021 - Кривой Рог. Интернет-магазин Enko . .